Kaip reklamoje vaizduojamas namų tvarkymas

Tvarkome namusJeigu jums reikalingos domestic cleaning services, tai arba samdysite tam specialiai žmogų, arba viską susitvarkysite patys. Priklausys nuo to, kokia jūsų materialinė padėtis, kiek jūs turite laiko ir noro tvarkytis. Tačiau vartotojų, kurie patys tvarkosi namus, yra vis tiek labai daug. Net jeigu viską tvarkys pasamdyti žmonės, jums vis tiek bent kartais reikės ir patiems prabraukti su skudurėliu per stalą ar padaryti kažkokį kitą veiksmą, padedantį sutvarkyti namus. Kaip atrodo tvarkymo prekių ir paslaugų reklamos bei į ką jos būna orientuotos?

Reklamos, kad kiekvienam būtų aišku

Paprastai švaros prekės yra tokie dalykai, kurie reikalingi visokiems žmonėms, todėl ir reklamos turi būti iš tiesų labai įvairios. Tokiais atvejais reklamos yra kuriamos kuo paprastesnės, kad jas suprastų, kaip sakant, net ir „tūlas“ žmogus. Vadinasi, žinutės joje skleidžiamos bus labai paprastos, ir kalbėti apie tai reikės labai aiškiai. Kad kiekvienas suprastų, reikia ir rodyti visiems savaime suprantamus dalykus. Pavyzdžiui, tai gali būti rodomas kažkoks purvinas butas, gal neplautos lėkštės ar šlykštus tualetas. Vėliau, kai ateina reklamuojama prekė, pavyzdžiui, pavaizduojama nuostabi šluostė arba koks nors labai geras valiklis, mes tuojau pamatome, kaip čia pat pasikeičia visa tvarkos kokybė. Ant išplautų indų net atsiranda specialieji efektai ir švytintys visokie ženklai. Namuose skraido animuotos gėlytės – suprask, visur viskas kvepia kokiu nors gėlių kvapo grindų plovikliu. Žmonių emocijos tokiose reklamose būna perdėtos. Nešvarioje aplinkoje žmonės būna itin nelaimingi, nusivylę, na o atsiradus tvarkai – džiaugiasi iš laimės lyg geriausią gyvenimo dieną.

Moteris tvarkytoja

Pastebima, kad labai dažnai reklamuojant namų tvarkymo priemones, pagrindinį vaidmenį šiuose filmuotuose epizoduose gauna moteris. Tai standartinis modelis, priimtinas daugybei visokių žiūrovų. Net ir tiems, kurie nepalaiko stereotipo, jog tvarkymas skirtas moterims. Visais atvejais matyti moterį tokioje reklamoje prie namų priežiūros yra labai įprasta, dėl to niekas dažniausiai net nekelia diskusijų.

Verslo asmenys

Jeigu reklamuojami tokie dalykai kaip cleaning services south London, tuomet tikriausiai bus orientuojama į verslo asmenis. Gal reikia pasamdyti valytojų komandą, kuri galėtų išplauti biurus, kitus verslo pastatus. Gal tiesiog pasiturintys ir savo laiką kitiems dalykams skirti norintys asmenys nenori, kad tvarkytų patys, todėl reikia nusamdyti valytojų. Tačiau tokios reklamos jau kalba su kitokiu tonu, kitaip žvelgia į potencialų vartotoją, kitaip į jį ir kreipiasi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *